Friday, January 21, 2011

DRIVE THRU

assalamualaikum pembuka salam bicara..aku sebenarnya bukan la expert ke apa ke..aku ni baru je dalam 3,4 hari ni main blog..macam2 la aku dengar orang duk citer pasal blog..tu yang membuatkan aku tertarik dan berminat...so, kepada sape2 yang kira mcm ada ilmu tu..share la sikit kat aku..x rugi kan kalau kongsi ilmu ni...

ok, dah terlanjur berkata2 ni..tadi kebetulan masa tu aku tengah lepak dgn kawan2 kat KFC..aku macam biasa la x miss dgn makanan fevret aku, burger ZINGER..nk d shortkan cerita sebab aku ni bukan kategori yang pandai karang cerita..lepas siap makan tu,sambil hisap rokok..ada la seorang mamat ni,dia bawak awek dia bini dia,entah la..tapi yang heranya & membuatkan geng2 aku tergelak tadi..mamat ni dah la naik motor tapi apa ke hal nye yang dia pergi ikut DRIVE THRU?hahahahaha tengok la gambar kat bawah ni..aku sempat snap 1 jer..

hahahaha...macam mana kamu semua rasa bila tengok gambar ni?

4 comments:

  1. nice blog...chaiyyok..teruskan usaha anda..ehehe...aku jd1st follower ko okeh!ehehe...:)

    ReplyDelete
  2. ok ok..tader hal..eheheh..lau pape ley tanya aku..aku pon bkn terer mana..buley la sket2..ekeke

    ReplyDelete