Wednesday, March 2, 2011

Fakta @ Auta....

Assalamualaikum...
sori la yer lama x update blog..tp ade ke yg menjenguk@mengintai blog aku ni..Blog Ke Ni? hahaha...whatever la yer..so, hr ni aku xtau nk tulis ape...ni d kire mcm aku trbaca dlm artikel mn ntah, ada para saintis mendapati senyum dan ketawa merupakan satu senaman berbentuk jogging dalaman di mana dapat merangsang seluruh anggota tubuh dan juga mampu memberi kita manfaat berguna kepada sistem saraf otak dan hormon-hormon dalam tubun badan kita ni...lg skali so,hehe..korang rase macam mane?betul ke apa yg saintis tu RESEARCH...bg aku la kan,ada jgk betul nye..lagi pun diorang tu saintis, aku ni apa TIS..hahaha...

ni saje utk tatapan jer...jgn terasa la yer..maybe korang blh gelak@ketawa lepas baca coretan kat bawah ni
alkisah nye..jeng jeng jeng....

SIAPA BODOH???

ada la seorang profesor di sebuah kolej, dia ni dgn segak berpakaian kemeja lengan panjangnye,kemas,rapi dan penuh bergaya berjalan masuk ke bilik kuliahnye...anak2 didiknye duk menunggu jer dr td..(x sampai 2-3minit pun sbenarnye nunggu) , dia berkata kepada pelajarnya yg dia akan melakukan ujian spontan terhadap pelajarnye mengenai kelemahan diri...

dia bertanya la kepada pelajarnya, "sape rase dirinya bodoh,sila berdiri"..para pelajarnya semua diam dan x berkata apa..ada jgk la segelintir yg senyum kambing,senyum siput la...x berapa lama kemudian, ada sorang pelajar bangun...professor tu berkata; "owh..kamu mengaku la awk bodoh?"

pelajar tu selambe rock jer berkata balas, "bukan la prof...saya bangun sbenarnye ni bukan nk mengaku saya ni bodoh..tapi sy kesian kat prof sbb tadi kan prof tanya sape rase bodoh sila berdiri..so,prof sekarang tu berdiri ke duduk?"....

prof tu terkebil2 bila mendengar pelajarnye itu berkata sedemikian....

No comments:

Post a Comment